1. Úvodní ustanovení
    1. Tyto obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), vymezují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran v souvislosti s prodejem fyzických a elektronických produktů a služeb Prodávající realizovaného prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek Prodávající.
    2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Prodávající a Kupujícího a jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi těmito stranami prostřednictvím prostředků komunikace na dálku.
    3. Podáním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s aktuálním zněním těchto Podmínek a v plném rozsahu s nimi souhlasí.
    4. Neseznámení se s obchodními podmínkami Kupujícím nelze přičítat k tíži Prodávající.
    5. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí potvrzení objednávky uskutečněné prostřednictvím webového rozhraní Prodávající.
    6. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    7. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právním řádem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    8. Právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí českým právním řádem, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění.
    9. Tyto obchodní podmínky jsou veřejně přístupné na webových stránkách Prodávající www.marketakaya.cz.
    10. Znění obchodních podmínek může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  2. Vymezení smluvních stran a dalších subjektů
    1. Prodávající je Mgr. Markéta Holcmanová, Kpt. Stránského 977/11, Praha 14 – Černý Most, 198 00, IČO 70396078, zapsaná v Živnostenském rejstříku.
    2. Prodávající není plátcem DPH.
    3. Každá osoba užíváním webových stránek, produktů a služeb Prodávající prohlašuje, že ve státě či v provincii svého bydliště dosáhla plnoletosti, nebo že ve státě či provincii svého bydliště dosáhla plnoletosti a dala souhlas, aby nezletilí v jejím okolí mohli webové stránky, produkty a služby Prodávající užívat.
    4. Kupujícím se rozumí osoba, která prostřednictvím webového portálu Prodávající kupuje předmět koupě. Kupující musí být starší 18 let.
    5. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené kupní smlouvou, těmito obchodními podmínkami či podmínkami odkázanými v kupní smlouvě či obchodních podmínkách občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).
    6. Uživatelem se rozumí fyzická osoba, které bude pro osobní potřebu zpřístupněn předmět koupě, přičemž tato osoba může být odlišná od Kupujícího. Tato situace nastává např., nikoli však výlučně, při zakoupení dárkového poukazu pro třetí osobu Kupujícím či při využití Uživatele jako náhradníka v případě, kdy Kupující nemůže předmět koupě využít osobně. Kupující je povinen zajistit, že se Uživatel seznámí s obchodními podmínkami, jakož i podmínkami nakládání s předmětem koupě a jeho užíváním, včetně zdravotních upozornění a pokynů a bude je v relevantním rozsahu dodržovat.
  3. Ochrana osobních údajů
    1. Podáním objednávky dává Kupující Prodávající souhlas ke shromažďování, zpracování a archivaci údajů o Kupujícím a jeho nákupech, a to až do doby odvolání tohoto souhlasu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, podáním objednávky se Kupující stává subjektem údajů a jako takový má právo k jejich přístupu a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
    2. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly Prodávající zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy, vedení účetnictví, zajištění dopravy či organizace.
    3. Kupující souhlasí s tím, aby byly jeho osobní údaje v nezbytném rozsahu předávány třetím stranám, které jsou dodavateli, zaměstnanci či jinými spolupracovníky Prodávající, je-li sdílení osobních údajů nezbytné pro plnění povinností Prodávající plynoucí z této smlouvy, zajištění řádné účetní a daňové evidence, dopravy či organizace.
    4. Osobní údaje jsou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje jsou zpracovávány k elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
    5. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Na žádost Kupujícího, a to výslovným prohlášením učiněným písemnou formou a zaslaným Prodávající, budou tato data z archivu dodavatele odstraněna (vymazána).
    6. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
    7. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, povolání, věk, pohlaví, předchozí zkušenosti, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a fakturační adresa (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
    8. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné, a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
    9. Požádá-li Kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu Prodávající povinna tuto informaci předat ve lhůtě do 30 dnů. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace. Předání informací se předává elektronicky, nedohodnou-li se strany jinak.
    10. Prodávající je oprávněna zasílat Kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než Kupující Prodávající sdělí, že zasílání chce ukončit.
    11. Toto sdělení může Prodávající Kupujícímu zasílat na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
  4. Uzavření kupní smlouvy
    1. Kupní smlouva mezi Prodávající a Kupujícím je uzavřena potvrzením přijetí objednávky. Potvrzení objednávky provádí výhradně Prodávající a může k němu využít prostředky elektronické komunikace.
    2. Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku a prostředků elektronické komunikace při uzavírání smlouvy.
    3. Potvrzení závazné objednávky Prodávající platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek s Kupujícím.
    4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  5. Předmět kupní smlouvy
    1. Předmětem kupní smlouvy je:
      1. Prodej vzdělávacích aktivit pro osobnostní rozvoj s fyzickou účastí Kupujícího či jím vybraného Uživatele, jakými jsou ve fyzickém prostoru realizované kurzy, semináře, přednášky, osobní konzultace, předčítání, vedené meditace, hudba či výcviky Prodávající.
      2. Prodej vzdělávacích aktivit pro osobnostní rozvoj s online účastí Kupujícího či jím vybraného Uživatele, jakými jsou v online prostoru jako živá vysílání realizované kurzy, webináře, přednášky, osobní konzultace, předčítání, vedené meditace, hudba či výcviky Prodávající.
      3. Prodej vzdělávacích aktivit pro osobnostní rozvoj s online dostupností Kupujícího či jím vybraného Uživatele, jakými jsou online poskytované kurzy, semináře, přednášky, předčítání, meditace, hudba či výcviky Prodávající.
      4. Prodej online produktů, jejichž autorkou je Prodávající.
      5. Prodej online produktů třetích stran.
      6. Prodej fyzického zboží, jehož výrobcem/autorem je Prodávající.
      7. Prodej fyzického zboží třetích stran.
    2. Vyloučení smlouvy o zájezdu
      1. Vzdělávací aktivity nejsou zájezdem či dovolenou ve smyslu § 2521 a násl. občanského zákoníku a nedochází k uzavření smlouvy o zájezdu a případných možných nároků z tohoto druhu smlouvy plynoucích.
      2. Je-li vzdělávací akce organizována vícedenní s možností ubytování (příp. i stravy), není Prodávající pořadatelem ani zprostředkovatelem zájezdu.
      3. Prodávající zajišťuje pro pohodlí kupujícího předjednanou nabídku externích služeb (ubytování a příp. i stravování), kterou kupující nemusí využít (v tomto případě není touto nabídkou vázán).
      4. Ubytovací smlouva a dohoda o způsobu stravování není předmětem vzdělávací akce a sjednává se s přímým poskytovatelem ubytování (příp. stravy), kterého Prodávající pouze doporučuje.
      5. Kupující toto doporučení přijímá uhrazením částky za ubytování a stravu. Další nároky uplatňuje po přímém poskytovateli těchto služeb (tj. třetí straně).
      6. Po Prodávající nelze uplatňovat nároky jako je pomoc v nesnázích, újmu za narušení dovolené apod.
  6. Ochrana autorských práv a duševního vlastnictví
    1. Předmět koupě ve formě online či offline poskytovaných vzdělávacích aktivit, produktů a zboží je produktem duševního vlastnictví, který je chráněn autorskými právy dle platné české legislativy. Je zakázáno pořizování jejich záznamu v jakékoli formě a délce, kopírování, šíření nebo poskytování jich či jejich částí třetím osobám bez souhlasu Prodávající či jiného autora (v případě produktů a zboží třetích stran) a případných dalších zúčastněných osob (např. asistenti, hosté apod.).
    2. Objednání, zakoupení ani užití předmětu koupě neopravňuje Kupujícího ani Uživatele vydávat se za autora znalostí a dovedností, které takto získá.
    3. Účastník vzdělávací akce nezískává k prvkům prohlédnutým na živé akci či online žádná práva. Žádný z těchto prvků nesmí být použit, kopírován, reprodukován, distribuován, nahráván, upravován nebo veřejně provozován v žádné podobě nebo prostřednictvím žádných prostředků, a to ani pomocí zařízení elektronických, mechanických, fotokopírovacích, nahrávacích nebo jiných, bez předcházejícího písemného souhlasu Prodávající či lektora.
    4. Pokud Kupující či Účastník využívá předmět koupě za účelem jeho následné prezentace, nebo sbírá materiály pro svou publikační činnost, je nutné, aby o svém záměru informoval Prodávající a ke všem takto nabytým zdrojům získal písemné svolení k použití dohodnutým způsobem, a to před zahájením jejich použití. Komerční použití včetně zvyšování kreditu Kupujícího či Účastníka na trhu, do nějž spadá objednaný, zakoupený či užívaný předmět koupě, je v tomto případě zakázáno.
    5. Oprávnění k výkonu práva užít autorské dílo Prodávající, jeho část nebo záznam, včetně záměru vyučovat či jinak komerčně využívat nabyté znalosti může být Kupujícímu poskytnuto jen na základě licenční smlouvy s Prodávající s uvedením autorství Prodávající a případném sjednání provizní odměny a podmínek šíření.
    6. Přístup k objednaným programům je poskytován pouze Kupujícímu či jím určenému Uživateli pro jeho osobní potřebu. Kupující i Uživatel jsou povinni zajistit získané přístupy proti zneužití třetími osobami. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za zneužití poskytnutých přístupů třetí osobou.
    7. Kupující odpovídá za veškerou újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí a zavazuje se v plném rozsahu uhradit veškeré takto vzniklé škody každé z poškozených stran.
  7. Ochrana zdraví Uživatele
    1. Uzavřením kupní smlouvy Uživatel přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a jakékoli pozitivní či negativní následky z toho plynoucí, jsou pouze v jeho rukou a Prodávající za ně nenese žádnou odpovědnost. Případný úspěch či neúspěch Uživatele je závislý na mnoha dalších faktorech a není možné tyto faktory pojmout do obecného vzdělávání. 
    2. Zakoupil-li Kupující předmět smlouvy pro třetí osobu či osoby, je povinnen informovat je o ochraně jejich zdraví v souvislosti s užíváním předmětu koupě, a to nejpozději v okamžiku jeho předání či zpřístupnění těmto osobám.
    3. Kupující či Uživatel je povinen konzultovat navržené postupy a techniky s lékařem odpovídající odbornosti, který je seznámen s aktuálním zdravotním stavem Kupujícího či Uživatele a řídit se jeho pokyny, má-li jakoukoli pochybnost o jejich vhodnosti pro svůj aktuální zdravotní stav.
    4. Každý Kupující či Uživatel užívá předmět koupě na vlastní riziko.
    5. Prodávající neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé majetkové či nemajetkové újmy vzniklé v souvislosti s užíváním předmětu koupě, včetně jeho užívání v rozporu s pravidly, pokyny či upozorněními obsaženými v těchto obchodních podmínkách, obsažených ve videích, uveřejněných na webových stránkách či v jiných materiálech Prodávající.
    6. Prodávající v rámci nabízených produktů a služeb pro osobnostní rozvoj u nichž je autorkou, lektorkou či průvodkyní vybízí Uživatele k provádění různých dechových, meditačních, pohybových, myšlenkových, komunikačních, kreativních a jiných technik, jejichž pomocí naplňuje předmět koupě. V každém případě se ze strany Prodávající jedná o návod či pozvání, nikoli příkaz, a proto má Uživatel každém okamžiku možnost provádění těchto technik přerušit, ukončit, či jejich provádění vůbec nezahájit. V takovém případě však Prodávající nezodpovídá za efekt programu pro Uživatele.
    7. Fyzické zboží se Uživatel zavazuje používat pouze určeným způsobem.
    8. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za případná zranění, úrazy či jakákoli jiná fyzická či psychická poškození a újmy Uživatele, které by mohly vzniknout nesprávným užíváním předmětu koupě.
    9. Uživatel je povinen si zajistit vhodné podmínky k provádění jednotlivých technik a ujistit se, že tyto techniky provádí způsobem bezpečným pro sebe i své okolí.
  8. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
    1. Název produktu, popis jeho hlavních vlastností a jeho cena vč. uvedení, zda jde o částku s DPH či bez DPH je uveden na příslušné webové stránce Prodávající. Nejpozději v objednávkovém formuláři je Kupující seznámen s celkovou cenou produktu či produktů včetně zákonné sazby DPH a s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Jde-li o nákup fyzického zboží, může Prodávající k objednávce připočíst náklady na přepravné a balné související se zajištěním dopravení zakoupeného zboží Kupujícímu. S celkovou částkou přepravného a balného je Kupující seznámen v objednávkovém formuláři.
    2. Produkt je v nabídce po dobu, kdy je vyobrazen a webových stránkách Prodávající s možností volby „objednat“ (či významově podobný ekvivalent).
    3. Smluvní vztah mezi Prodávající a Kupujícím vzniká potvrzením objednávky Prodávající (nikoliv odesláním či úhradou objednávky Kupujícím). Od tohoto momentu vznikají mezi ním a Prodávající vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
    4. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
    5. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
    6. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku. Pokud již došlo ze strany Kupujícího k její úhradě, navrátí do čtrnácti dní Prodávající uhrazenou platbu na bankovní účet, z nějž byla platba provedena.
    7. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávající považovány za správné a Prodávající nemá povinnost jejich pravost jakkoli ověřovat.
    8. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, budou uloženy v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
    9. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby.
  9. Úhrada objednávky
    1. Způsoby, jimiž Prodávající přijímá úhrady objednávek, jsou uvedeny jako součást objednávkového formuláře.
    2. Kupující je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak Prodávající nebude schopna platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
    3. Kupní cena je splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak. Závazek Kupujícího uhradit cenu za program je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávající.
    4. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že bude ze strany Prodávající jeho objednávka zpracována až po přijetí její úhrady v plné výši, včetně případných započítaných nákladů na přepravné a balné u produktů fyzické povahy.
  10. Dodací podmínky
    1. U online produktů se dodáním rozumí:
      a) zaslání zakoupeného produktu ze strany Prodávající na emailovou adresu Kupujícího uvedenou v objednávkovém formuláři, nebo
      b) zaslání odkazu URL tamtéž, nebo
      c) zobrazení objednaného produktu na webových stránkách, nebo
      d) zpřístupnění souboru s objednaným obsahem ke stažení.
    2. Povinnost Prodávající je splněna okamžikem dodání produktu alespoň jedním způsobem dle předchozího bodu. Prodávající nenese odpovědnost za nedoručení produktu Kupujícímu zejména z důvodu chybně uvedené e-mailové adresy v objednávkovém formuláři, označením příslušné e-mailové zprávy jako Spam či z důvodů vyšší moci.
    3. Prodávající je povinna poskytnout Kupujícímu přístup k objednanému online produktu nejpozději do 2 pracovních dní od přijetí úhrady objednávky, není-li uvedeno jinak.
    4. Neobdrží-li Kupující přístup k zakoupenému produktu v uvedené lhůtě, je povinen nejprve prověřit odstranění veškerých překážek k jejich obdržení na své straně, tedy především prověřit nastavení filtrů pro nevyžádanou poštu, prohledat jednotlivé složky své e-mailové schránky a ověřit správnost zadané e-mailové adresy v objednávkovém formuláři. Pokud ani poté produkt nebo e-mail s URL adresou nedohledá, má možnost si vyžádat jejich znovuzaslání přes e-mail marketakaya@gmail.com, kam zašle žádost o jejich opětovné zaslání spolu s číslem své objednávky a uvedením jiné e-mailové adresy.
    5. U fyzického zboží se dodáním rozumí předání fyzické zásilky připravené k přepravě s odpovídajícím adresátem přepravci a potvrzení jejího přijetí přepravcem. Prodávající nenese žádnou zodpovědnost za nedoručení zásilky Kupujícímu přepravcem.
    6. Fyzické zboží je Prodávající povinna předat k přepravě do 5 pracovních dní od přijetí úhrady objednávky.
    7. Právo užívání a dále vlastnické právo k zakoupeným fyzickým produktům přechází na Kupujícího až po zaplacení celé kupní ceny a získání přístupu k nim. Ve stejnou dobu na Kupujícího přechází i veškerá rizika.
  11. Odstoupení od smlouvy, reklamační řád
    1. Odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího
      1. Je-li Kupující spotřebitelem, má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí fyzického zboží, a to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce.
      2. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod), má Kupující za předpokladu, že je spotřebitelem dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
      3. Prodávající nemá právo vyžadovat v této lhůtě uvedení důvodu pro odstoupení od smlouvy, ze strany Kupujícího však uvedení důvodu uvítá, aby mohla neustále zlepšovat své služby.  
      4. Podmínky pro vrácení fyzického zboží v zákonné 14ti denní lhůtě:
        1. zboží musí být v původním nepoškozeném obalu;
        2. nesmí být použité;
        3. musí být nepoškozené a čisté;
        4. musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), ve stavu a hodnotě, v jakém je kupující převzal;
        5. musí být vráceno s kompletní dokumentací.
      5. Je-li společně se zbožím poskytnut Kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi Prodávající a Kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Kupující je povinen spolu se zbožím Prodávající vrátit i poskytnutý dárek.  Není-li možné dárek vrátit pro jeho spotřebování (on-line přístup, účast na vzdělávací akci apod.), zavazuje se Kupující uhradit běžnou cenu srovnatelnou s poskytnutým dárkem (např. běžnou cenu kurzovného).
      6. Odstupuje-li Kupující od smlouvy o koupi fyzického zboží je jeho povinností na své náklady zajistit přepravu nerozbaleného a nijak nepoškozeného zboží na adresu Prodávající uvedenou v těchto smluvních podmínkách.
      7. Prodávající si vyhrazuje právo částečně či úplně zamítnout odstoupení od smlouvy v případě, kdy jí v uvedené lhůtě nebylo doručeno zakoupené zboží a/nebo bylo toto zboží doručeno poškozené, zjevně nesprávně použité apod.
      8. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající uhrazené kupní ceně produktu/produktů. Částka bude vrácena nejpozději do 14 dnů od doručení emailu či dopisu s odstoupením od smlouvy a doručením fyzického zboží, je-li předmětem dané situace.
      9. V případě, že předmět koupě není ve shodě s kupní smlouvou, postupuje se v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
      10. Práva z vadného plnění je Kupující oprávněn uplatnit prostřednictvím kontaktů (e-mail či adresa) uvedených v těchto obchodních podmínkách nebo na webové adrese www.marketakaya.cz.
      11. V případě odstoupení Kupujícího od smlouvy na online produkt, je Prodávající oprávněna neprodleně po doručení odstoupení Kupujícímu znemožnit přístup k produktu.
      12. Kupující, který je spotřebitelem, bere na vědomí, že z důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku nelze od kupní smlouvy odstoupit. Právo na odstoupení od smlouvy nelze mimo jiné uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Kupující tímto výslovně uděluje souhlas s tím, aby mu byl digitální obsah dodán či služba poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
    2. Odstoupení od smlouvy ze strany Prodávající
      1. Prodávající je oprávněna od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje především:
        1. Prodlení Kupujícího s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;
        2. Porušení povinností na ochranu autorského práva ze strany Kupujícího.
        3. Narušování integrity skupinového čiindividuálního setkání vedeného Prodávající.
  12. Práva a povinnosti z vadného plnění, reklamace
    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
    2. Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zakoupený produkt či zboží při převzetí nemá vady. V případě, že produkt při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt uvedla do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
    3. Vadné plnění uplatňuje Kupující bez zbytečného odkladu u Prodávající, nejpozději však do dvou let od převzetí.
    4. Reklamaci může Kupující uplatnit na e-mailové adrese marketakaya@gmail.com. K reklamaci přikládá doklad o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace bude následně informován emailem.
    5. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
    6. Kupující může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může Kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
    7. Prodávající není povinna nároku Kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití či doporučených postupů a technik. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout v důsledku pomalého internetového připojení, neaktualizovaného internetového prohlížeče či nenainstalovaného softwaru nutného pro spuštění online produktu na straně Kupujícího.
  13. Závěrečná ustanovení
    1. Pokud mezi Prodávající a Kupujícím zákazníkem-spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  14. Účinnost
    1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 5. 2022.
    2. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek https://www.marketakaya.cz popřípadě dalšími informačními kanály.
    3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách https://www.marketakaya.cz a je označena datem účinnosti.